2010. szeptember 1., szerda

Verseimben élek....(1)

Ha már így irogatok, akkor az elmúlt 30 évben írt verseim közül felarkom azokat, amelyek nagyon közel állnak hozzám, vagy az adott pillanat hangulatához....
Nem valami nagy alkotások, de én írtam, az én gondolataim, örömeim vagy épp fájdalmaim...
Ma ez versem került a kezembe:

Polyám a koporsóm

Pőlyám a koporsóm,
Az utolsó kenet lelkem fényezi...
Hátamat Jézus keresztje nyomja,
Kezem Júdás pénze égeti...

Kínom rajtad is gyöngyözik,
Fájdalmam benned is gyötrő fájdalom...
Forró vérem kőedénybe gyűjtöm,
s a sivatagba öntve lelkem átadom...

Rohanok, hogy másokért elbotoljak,
Balgán azt hiszem, így nem vezsíthetek...
De már értem mire megy ki ez a játék,
Ide hát a szögekkel, s megfeszíttetek.



A versemhez az illusztrációt egy nagyon kedves barátom és volt osztálytársamtól, győrffi András festőművésztől kölcsönöztem.
András olykor szívet melengető, máskor szívszorító alkotásaiba itt tekinthetsz bele:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése